PEZs Design

DIY mini bojtos sapka :)

2015. december 01. - pezsdesign

Egyszerűen elkészíthető decemberi dekorációt hoztam ma. WC-guriga, fonal, olló és egy hihetetlenül cuki kissapka a végeredmény :)

kissapka_kicsi.jpg

Mindenhol jól mutat, ajtódíszen, szobai dekorációként, sőt a karácsonyfára is akaszthatjuk.

Az elkészítés lépésről lépésre:

Egy WC-papír gurigát másfél centinként bejelöltem, majd ollóval óvatosan felvagdostam a jelölések mentén. Egy bonbonosdobozra tekertem fel fonalat, majd az egyik oldalánál szétvágtam, így kb. 25 cm-es fonaldarabokat kaptam, amiket egyesével ráhurkoltam a papírkarikára, jó szorosan egymás mellé. Amikor végeztem, megnéztem, hol mutatna jól a bojt, elkötöttem és ollóval formára vágtam a bojtot. 

1kicsi.jpg 2kicsi.jpg

3kicsi.jpg 4kicsi.jpg

5kicsi.jpg 6kicsi.jpg

7kicsi.jpg 8kicsi.jpg

Ha tetszett a poszt, lájkolt a Facebook-oldalam itt és nem maradsz le egyről sem!

A bejegyzés trackback címe:

https://pezsdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr158128738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása