PEZs Design

Egyedi csomagolópapír

2015. december 23. - pezsdesign

Tavaly elhatároztam, hogy saját készítésű csomagolópapírt használok a karácsonyi ajándékok csomagolásánál. Ez annyira jól sikerült, hogy az év folyamán azóta többször nyomdáztam egyedi, DIY papírt, ha szükségem volt rá.

Most az idei karácsonyi mintákat szeretném megmutatni, bátran próbáljátok ki, szinte elronthatatlan és tényleg fillérekből kijön.

Hozzávalók: barna csomagolópapír (papírboltból, én az öt ívet 320 Ft-ért vettem), 2-3 kisebb krumpli, ecset és tetszőleges színű akrilfesték (vagy tempera, nekem akrilfesték volt itthon).

p1100509.JPG

Gondoljuk át, milyen mintát szeretnénk és óvatosan faragjuk ki a félbevágott krumplikból. Nekem most ezek tetszettek, a karácsonyfa visszatérő minta, tavaly volt mézi és szaloncukor is.

p1100512.JPG

Minden nyomdázás után vékonyan újrafestékeztem az ecsettel. Kb. fél-egy óra száradás után kész is van :)

 p1100513.JPG

Sima zsinórral kötöttem át a felnőttekét, szerintem az illik ehhez a stílushoz a legjobban, illetve halványkék csipkeszalaggal az egyiket, mert az egy kislányé lesz :)

p1100515.JPG

p1100517.JPG

Ha tetszett a poszt, lájkold a Facebook-oldalam itt és nem maradsz le egyről sem!

A bejegyzés trackback címe:

https://pezsdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr258192816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása